torsdag, maj 23, 2013

När pengarna rullar in

Mja så glassigt kanske det inte är men jag fick försäkringspengarna efter vattenskadan i källaren här om veckan.
Dom skall jag främst använda till att betala en besiktning av huset men jag bestämde mig för att även köpa den mattan jag har velat ha myyyyycket länge. 


Stockholm Rand från Ikea. 
Det blev riktigt bra tycker jag!
Inte lika brunt som det var innan m brunt golv o brun soffa. Nu blir det ett avbrott!

Ska bli spännande att göra en överlåtelsebesiktning på huset om en månad. Se va han säger. 7000 kr kostar det. Mycket pengar. Hoppas det ger tass sen. En köpare. 
/tant trassel

2 kommentarer:

orcid sa...

åh har du kanek en köpare!!! va härligt i så fall. Hoppas besiktningen går fint :)

orcid sa...

missa: snygg matta :)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...