söndag, maj 12, 2013

Oj som det kan gå...

Att man har hittat på saker med gamla tvapparater är ju ingen nyhet. 
Har många år tänkt att det skulle va ballt att ex bygga ett akvarium i en gammal tv eller som denna bild som jag såg för några dagar sedan. Ett barskåp!
 

Lusten att kasta sig in i ett tvprojekt vert såpass att jag iaf började kolla va en gammal tv skulle tänkas kosta. Å jisses va fina tvmöbler det finns!!
Meeen jag är ju lite utrymmesbegränsad så jag måste välja en mindre möbel. 
Priserna ligger mellan 5-800 kr. Plus resväg förstås. 
Eftersom mitt projekt kan gå lite hur som helst, evt åt helvete har jag inte råd att satsa 500 kr på nåt jag evt måste kasta sen. 
Men en stod i min by. Priset var ...bud. 
Jag mailade och för att göra en lång historia kort så fick jag iaf köpa tvn för 200 kr
Det är ju lagom för experiment :)
Och oj...vikken vacker möbel!



Hur fan tänkte man när man ändrade utseendet på tvn som åren gick?

Nu ska jag titta på denna fina fina sak som eg tar alldeles för mycket plats. Sen ska jag googla fram info om hur jag bäst går till vägar för att tömma den på innehåll. Inte göra några förhastade ingrepp.
Känns som att jag bara har en chans typ!

...behöver en gammal lada där jag kan hållas med alla 196 projekt jag vill hålla på med samtidit :/
Ge mig ett torp m uthus. Tack. 

/tant trassel

Inga kommentarer:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...