onsdag, maj 22, 2013

Fint besök



Har i helgen som var, haft fint besök från Danmark. 
Min äldste kompis och hennes morsa var här ngr dagar. Och vi gjorde sånt man gör när man bara umgås. 
Kom att tänka på det efter några dagar att det kändes lite som att ha manma på besök. Ni vet...vi gjorde ju sånt som jag o mamma brukade göra när hon var här plus att dom hade med halva Danmarks maturval och språket. 
Så jo vi hade ngr riktigt mysiga dagar!

Bla åkte vi runt å kollade på sånt som dom hade sett sist dom var uppe vikket är 8 år sedan. Då gifte jag mig bla här. 



Utsikten från Skagershults Gl kyrka är så fin. Meeen man blir inte evigt lycklig av att gifta sig där heller så det är över för länge sen. 
Det gör inget. Det e fint ändå :)

På söndan vinkade jag av eurovisionvinnarna och satte mig på trappan m en kopp kaffe och bara njöt av stillheten. Allt har sina fördelar!


Hejdå ni två. Puss
/tant trassel

Inga kommentarer:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...