fredag, november 01, 2013

Tar tillbaka



Om livet. Mitt liv. 
Tänker aldrig aldrig mera låta någon styra mitt liv. 
Jag tänker aldrig be om förlåtelse för den jag är. 
Jag ÄR faktiskt en bra människa! Jag VET det! 
Jag är ärlig, öppen, sann, äkta och generös. 
Min agenda är "det bäste till mig och mina vänner"
SÅ vill jag leva!
Jag vill plocka det bästa ur livet. Och jag kommer aldrig, från o mä nu, jag kommer aldrig be om ursäkt för det. Och nej, jag kommer inte begränsa mig, hålla tillbaka, eller ursäkta mig.
Jag är nu och här. 
Ett försök att vara den bäste jag kan va i alla lägen. 
Och hatas jag ändå. Trots det. Då känner man mig inte. 
Och då vill man inte känna mig. Och då känns det jävligt bra för det.
För nu orkar jag fan inte bry mig längre. 

Från nu ligger fokus på mig o barnen och allt det bäste livet vill ge oss. 
Och vi kommer ta det. 

/tant trassel

2 kommentarer:

orcid sa...

Finally! så ska det låta. :) KRAM <3

Anonym sa...

Styrkekramar! Vet precis hur det känns! Befinner mig i samma sits ! :-/

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...