fredag, november 01, 2013

Asså jag MÅSTE!



Får jag bjuda på den enda och på allvar fullt oseriösa pumpabilden jag äger... 
Haha...
Nä men allvarligt...
När jag har flyttat och får råd då mååååste jag börja träna igen. 
Back in the days tränade jag på Gorillagymmet i Hasselfors så ofta jag kunde. Nu är man skild och Hasselfors känns jäkligt långt borta. Och med två barn på heltid och ett jobb som tar nästan alla vakna timmar finns det inte mycket kvar att ta av. 
Och nu igår så fick jag sådär ont i ryggen igen. Jag ska flytta om några dagar och då går det fan inte att ha ont!!
Vert lixom aldrig bra sen jag gjorde illa mig i sommar o nu smyger det sig på igen. 
Ska jag orka jobba med mitt yrke måste jag på riktigt ta detta med träning på allvar. Bygga muskler. I ryggen, armar och mage fram för allt!
Då får ungarna va hemma den timman själva. Dom börjar bli så stora nu så...

Behöver dessutom lägga energi på annat än att sitta hemma o undra varför man aldrig träffar den stora kärleken på Ica. 
Det e väl när man slutar leta att hen dyker in?
Fan va mycket skit det sägs ;)

/tant trassel

Inga kommentarer:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...