tisdag, maj 18, 2010

Vååågen



Vågen är mitt ord för dagen.
Gör vågen eftersom den just visade under 70 kilo i morse.
Jag är alltså numera medlem av 60 nånting klubben.
Detta är ett sånt mål som jag har haft och som har känts OMÖJLIGT.
Nu vågar jag till å mä att hoppas på att bli normalviktig.

Vet att det är många därute som kämpar med kilorna och jag VET hur det känns när man själv står still och nån annan går ned i vikt.
Då vet ni...
Jag har oxå varit där... och är fortfarande ibland.

Men just idag är det min dag att va glad :)

69,6 kilo. Det ÄR faktiskt under 70 kilo -eller hur?
:0)

/tant trassel

8 kommentarer:

orcid sa...

ja 69,6kg betyder 60-klubben :)
Glad för din skull och avis, roligt att nått så långt.
jag har gått ner lite mer under början av maj(stått stilla april-maj) men nu hade jag gått upp liite men jag står i alla fall på minus och lilla minsta minus är ALLTID bra;)
men målet är långt borta, tar en dag i taget. har dig som förebild:)

Hello sa...

Det är det definitivt! Grattis!

maja sa...

Haha, du passerar milstolpe och jag är dömd till vila. Good for you, jag hoppas att jag snart gör dig sällskap på den rätta sidan :)

//maja

~Johanna~ sa...

Tjohooooooooo! Jaaa det är klart det är under 70!! Puss!

Tjocka Gumman sa...

Åh vad häftigt! Grattis :-)

Unknown sa...

Välkommen!!!! Tänk när de skurit i dig då blir det ännu mindre. Hurra för braiga du :) Kramar

gabbe sa...

kul!!! glad för din skull

Tant Trassel sa...

Tack alla ni :)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...