söndag, maj 23, 2010

Fint Besök!

Ja ni vet... Underbara Clara var hemma hos mig igår och sov över till nästa dag.
Vi hade riktigt trevligt, bråkade en gång men annars tror jag det var trevligt. Hon ser ut som vem som helst på morron skall jag hälsa...

Det var i alle fall en av många drömmar jag hade igår natt.
Ibland drömmar man hur mycket som helst och ibland inget alls.
Varför Clara då?
Kanske för att jag hoppas på att få träffa henne nån dag. 'Smider lite planer' på hur och dörrar har öppnats så ingenting verkar va omöjligt :)

Sen drömde jag att en kompis till mig, Dagge, skulle flytta till Danmark för att 'dö' och bli en MAN.
Varför drömma om det då? Humm... jag kanske har haft vissa upplevelser med honom inblandad då jag fick den känslan...
Han kanske skulle han kanske behöva åka å dö av lite ;)

Sen drömde jag att alla väggar ramlade ihop i sista dasset i bodan där det står en cykel vi har köpt till Hwila som hon inte vet om än. Jag blev av nån orsak jätte arg på Rolle, som om han kan hjälpa att väggarna faller ihop.
OOOCH varför nu detta? Kanske är rädd att Hwila får se cykeln innan vi vet om hon skall ha den eller om Zion ska ha den. Allt beror på om vi hittar en cykel åt Zion.

Well...
Kul kul... inte
Ska hitta på nåt roligare att blogga om, jag lovar :)
/tt

Inga kommentarer:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...