torsdag, maj 13, 2010

på riktigt..

då börjar jag bli liiite nervig över den stundande operationen.

Kan inte riktigt fatta vad som kommer hända. Att det lixom är MIN tur nu.
Jag är så fruktansvärd tacksam.
SÅ tacksam.

På måndag är det dax.
Imorse vägde jag 70,4
Sådärja :)
Just nu äter jag lite popcorn och dricker ett glas rött. Kommer säkert att sabba allt bara för det.
På måndag FÅR jag inte väga över 70,5. Så bara är det.

Sen... sen har jag en gammal kompis som har börjat ta hem knark från Thailand... ja eller kanske inte knak utan naturmedicin.
Det är ett naturpreparat som hjälper dig att gå ned i vikt.
Hon har själv använt det i två månader och säger såhär:
''Jag har ätit dessa i 2 månader nu. Jag har gått ner 11 kg och förlorat ca 10-11 cm i midja och runt höfter det enda jag känner av medicinen är att jag blir mätt för ingenting och är konstant törstig. Kompisar som röker kan inte det längre dom blir att må illa och sötsuget är lika med noll. Blir nästan äcklad av att äta en godispåse eller dricka en cola så gör jag det måste jag dricka massor med vatten.''

Jag har beställd tabletter av henne och hoppas så att detta kan hjälpa mig att bara gå ned liiiite till innan det är dax för plastiken.

Nu är det sängen...
orkar i övrig inte tänka.
För mycket blandande känslor inför allt.
Kräks
Gonatt
/tt

Inga kommentarer:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...