fredag, juni 27, 2014

Loppisrunda

Hej från världens sämsta bloggare.
Instagram har verkligen blivit min blogg fast i krympt variant.
Vet inte ens om nån kollar in här längre!

Jag skulle iaf hämta en säng i helgen. 
Slutade med att jag hittade ett loppis på vägen där jag blev kär... I en möbel...som jag fick släpa hem.


Jättesvår att fota men den är helt fantastisk! Den innehöll tv, skivspelare och radio...som jag har avlägsnat eftersom jag behöver plats. Sparade ramen efter radion iaf...




Handtagen är ljuvliga! Detaljerna...

Iaf... Hittade även en vas från UE som jag gillade jättemycket. En kruka i mässing och en pippi till våggen lika så.




Sen har jag börjat ta till mig materialet Marmor igen. Med stormsteg.
Och äggkoppar behövde jag....


Som ni förstår så kom jag hem med lite mera än sängar. Hittade en fin hög byrå åt ungarnas rum oxå. Det behövde vi. Små rum. Vi behöver förvaring!

Rekommenderar loppiset vid mcd i Kristinehamn!

/tant trassel









Inga kommentarer:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...