måndag, maj 19, 2014

Kanske


Idag har jag kollat på lägenhet.
Vet inte varför jag berättar det för det är lixom inte ens på långa vägar säkert att den kommer bli vår.
Men mamma är död så jag har ingen annan att berätta för och den var så himla fin med öppen spis, högt i tak och ligger jättebra centralt bara två minutera gångväg från Örebros mittpunkt och hyran är ok och vi vill förstås ha en fast bostad så vi kan andas ut lite.
Och jag blir så jäkla otålig!!! Man kan inte göra ett jutta utan bara vänta o vänta.
Var hos hyresvärden och prata med dom idag. Tänkte att det var bäst så. Jag fick nys om lägenheten genom en kompis och jag tänkte att nu jävlar...
Så nu hoppas jag att min trägenhet vinner och att vi kan flytta i sommar.
...och att jag slipper tre månader med dubbla hyror :/

/tant trassel som håller på å gå upp i limningen. 

Inga kommentarer:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...