söndag, februari 23, 2014

Åter

För några helger sen var jag i värmland för att hämta ett skåp jag hittat på blocket. På vägen dit stannade jag på ett loppis. Ca 100 km från Örebro. 
Där fyndade jag ett köksbord med perstorpskiva i mörkt grått. En av dom ej namngivna perstorpskivorna. 125 kr!
Väl hemma inser jag att jag inte fick med benen hem till bordet :(
Typiskt mig!

Så efter ett telefonsamtal till butiken där jag hade köpt bordet, planerade jag in att återinta värmland även denna helg.
Vi hade ett tufft schema denna lördag så kl 09 satt vi i bilen till Filipstad.
Vi kom hem med benen, som tydligen var i stål istället för trä, vikket jag verkligen gillade! Kommer spraya benen och det bruna underredet i gult. Kommer bli asfint!



Hem kom vi oxå med detta skåp
En nätt liten sak som var så billig att det var omöjligt att låta stå kvar. 100 kr stod det på lappen.



Snygga möbler hittar man användning för och så kommer det bli även med denna.
Tvätta bort gamla klisterlappar och sen ska vi se om inte vi kan klämma in den nånstans :)

/tant trassel

Inga kommentarer:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...