onsdag, oktober 13, 2010

och där...

där kom känslan av värdelöshet.
Tungt att andas och kan knappt hålla ögonen öppna. Trött...
och lessen.
-fast att jag har lila nagellack på.

Gör tomtegröt till ungarna.
Själv vet jag inte va jag orkar ta till. Kommer få skörbjugg innan min GI period är över.
Lever på fläskfilé, blomkålsmos, ägg och zucchini.
Vill verkligen äta en prickikorv macka med ett stort fett glas oboy.
Jag som aldrig dricka oboy.
Sen vill jag äta en masse popcorn och dricka mig full... och somna.
Ser ni... jag är värdelösheten personifierat.
Får väl ändra på det imorn.

Nu vill jag bara synda... matmissbrukare och sockerberoende som jag är.
Äter ett ägg istället... för stunden iaf.

/tt
ps. Jag lovar INTE att det inte kommer flera gnäll/tycker synd om mig -inlägg dom närmste dagarna.

2 kommentarer:

Hello sa...

Det är DIN blogg! Var ska de komma om inte här?

Stor kram!

Unknown sa...

Kan du inte göra choklad på kakao och nån bättre typ av socker? :)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...