söndag, augusti 08, 2010

Paket!

Fick här om dan ett sånt där överraskningspaket från söta Petra som jag typ träffar ... aldrig.
Men hon hade samlat ihop lite smått å gott till mig som gjorde mig så glad :)
Först hade hon plockat ihop lite för knoppen.

Böcker som jag skall försöka få tid att läsa. Skulle kunna testa att läsa istället för att kolla bloggar och hänga på FB nån kväll ;)
Sen lite göttit till kroppen. Ett par assnygga stövlar från när jag var bäbis typ.
Dom är preciiiist på gränsen för att mina feta ben kan få plats i dom... men jag skall mäcka lite med som så skall det nog gå.
Ena benet verkar va tjocka än andra...
-hur bantar man smalbenen förresten??

En sak till för kroppen var en fiiin klänning/tunika som jag här testade på osminkat och oborstat och ovacker men med stövlarna på... lyckades inte få med dom helt (jatack karina som ser det!)
Fotade kanske 10 bilder i olika vinklar och på alla kort såg jag gravid ut så ni får ta det helt enkelt. Den satt jätte bra på mig bara så ni vet :)

Sist men icke minst ett gäng med änglar... och som kan man ju lixom inte få¨nog av tycker ju jag personligen :)

Tack älskade vän!
Aj Låve Hjo!!

3 kommentarer:

Unknown sa...

Wow!!! Nu har du något att klä dig i nästa gång det blir fest. Du är ju super fin. Kul att du tyckte om det. Kärlek!

orcid sa...

snygg du blev!!!!:) gillar stövlarna och klänningen!

Tant Trassel sa...

Tack!!
Pöss

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...