lördag, mars 14, 2015

Ho hooo

Herregud. Finns det NÅN kvar i mitt bloggliv? Knappt så jag finns. Har väl inte bloggat på snart ett år. Känns inte helt bra men Instagram är ju inte som en miniblogg fast på ett helt annat sätt.

Puhh... Well... Vad har hänt på ett år dårrå? Vad berätta jag om sist? Fåglarna. Jo. Dom har hunnit flytta igen. Har kommit över det nu men samvetet runt den biten har suttit som ett ooooook runt min hals.
Vi har flyttat. Bor bra och fint och jag kan inte sluta fnissa lite över vilken jäkla tur vi har haft som sitter här vi gör.
Jag har hunnit fylla 40 o ve o fara.
Tungt att känna sig som 25 och sen ha 40-siffran som flåsar en i nacken :)

Har funderat på om jag skall stänga ned bloggen. Men jag kan lixom inte. Det är ju som min dagbok. När jag letar datum, händelser eller bilder från förr, då letar jag på bloggen.
Sånt. Så svårt att bara kasta bort allt det.
Så jag får nog fortsätta skriva här bland ändå. Som lite hjärtmassage.

Om det nu finns nån kvar därute som bryr sig om hurvisa jag skiter eller dör :)

/den dära jävla trassel tanten

Inga kommentarer:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...