fredag, juni 27, 2014

Pippi


Eftersom jag "gav bort" (läs: fryste in) Hwilas guppisar, har jag lovat kompensation.
Detta har nu skett i hemlighet.
Arbetsnamnen på dessa två nya familjenmedlemmarna är Bob Hund & Ebba Grön.
Vad barnen tänker sig för namn vet jag inte.
Men jag är lite kär...
Visst är dom vackra.
Men...om du funderar på att skaffa Undulat...tänk på att minsta rekommenderade buren är...stoooooor. Tur att vi får ett stort vardagsrum sen ;)

Kan säga att detta med undulat har jobbats fram under lång tid. Hwila vill ha papegoja och jag har för det första ibte råd, för det andralever dom i typ 80 år så vi måste ju veta att detta m fågel är vår grej. Så då börjar vi med världens minsta pappi :)

Visst är dom vackra!

/tant trassel

Inga kommentarer:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...