söndag, maj 29, 2011

Klätterapan

Ja hon fyller ju den sista maj... min Hwila.
Idag hade vi ett litet före-kalas för farmor och farfar som vart bjuden på tårta och kaffe. Av dom fick Hwila en 'klättervägg' kan man säga... asså sånna pluppar man fäster på väggen så man kan klättra.
Rolle hade köpt en repstege som vi sen ska fästa på taket så hon kan gå armgång genom en del av rummet.
Tror hon kommer få ett riktigt kreativt rum där det finns sånt som HON gillar.
Sen att mamman väljer färg på både golv och tak är ju en annan femma :) Fast jag tror nog hon kommer gilla det.
Nu ska jag gå å kolla hur det ser ut på hennes rum nu när Rolle är klar med första strykningen...
Sen måste jag sova... tidig vecka nästa vecka... men kort tror jag bestämt?
Puss
/tant trassel

Inga kommentarer:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...