onsdag, februari 16, 2011

En liten stund

Har en kort stund över nu innan jobbet...
Måste ju säga hej till er :)

Va händer? Humm...
Känns som det har varit mycket men nog inte nåt jag vill komma ihåg känns det som.

Igår fyllde jag 25 år -igen.
Alltid lika roligt att fylla år.

Känns att man inte var planerat när man har födelsedag i februari... minns när man var liten... inga kompisar hemma mitt i vinterferien (danmark), alltså inget kalas. Ingen som sjöng för en i skolan och ingen att dela ut glassar till i skolan (vinterferie), självdeklarationen skulle va inne d 15 feb (min födelsedag) så föräldrarna satt i pappershögar dagarna upp till...
Och som vuxen har man ALDRIG några pengar i februari. Man får altså inga gåvor... 'det göööör inget. Jag får ju nästa år!'
mmm... jurrå
:)

mää... skit samma
Hatar ändå att bli äldre.
Ska ställa till med fest istället, när vi fått lön.
Alla får en korv mä brö och får själva ta med sig dricka...weee... fest :)

Sen har jag lyckats krocka med bilen.
Ja denne gång var det jag.. eller jag å jag. En snurrig kvinna körde in i mig på en parkering.
Jag anser att jag inte bär skulden och hon (läs hennes man) anser annat.
Skönt att livet är så smidigt jämnt :(
Vi har INTE råd med detta hur som helst.

Dock har en granne erbjudit sig att ta Gucci dom dagar vi behöver det. Så nu slipper jag lämna henne i Hasselfors OCH jag kan SAMÅKA till jobbet.
Fatta va bra!
För ekonomin
För Moder jord!
För latheten
...ja mycket.

Dom hämtar mig kl 13... om en stund asså. Innan måste jag lämna hunden så jag får avsluta nu.
Ska försöka bättra mig. Brukar gå bättre när jag jobbar morron.
Nu har jag fått igång andra datorn oxå så nu kan även JAG få surfa!

Puss
/tant trassel

Inga kommentarer:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...