tisdag, december 14, 2010

Kommer det ramla av??

Mmmm... börjar bli lite fundersam.
Har ett område under naveln som jag inte har känsel i... än.
NU har detta område börjat få en jämn grön/svart färg som känns som DÖD.
Asså... jag undrar om detta är ett tecken på att huden börjar dö eller om det bara är ett blåmärke från helvete.


(fotat nedifrån om nån undrar över min enorma gravid mage... som ju ÄR enorm... men ändå)

Vill inte ens fundera :(
Är bara orolig.
Ska in till USÖ imorn kl 10 och ta bort stygnen i naveln så skall jag passa på att fråga.
Cross fingers...
/tant död

2 kommentarer:

orcid sa...

ojdå..hmmm...de har ju "dammsugit" runt där så jag tror på fet blåmärke..men det ser lite läskigt ut...
känner du dig febrig eller så? minns en av GBP tjejerna på Ersta, hon fick ju en svår inre blödning under op så de höll på att inte göra en GBP på henne. men de lyckades stoppa blödningen och efteråt hade hon feber och läkaren sa att det berodde på att kroppen ska göra sig av med allt blod som fanns i buken.

kram

~Johanna~ sa...

Är de nåt fel känner du det i kroppen. Feber är ett lätt tecken på infektion. Du har ett snyggt blåmärke!
Ta hand om dig!

Puss.

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...