tisdag, januari 19, 2010

Har den tagit paus eller what?

Har tröttnat nu. Körde två veckors Modifast IGEN. Slutade för två dagar sen. Inte ett ynka kilo har jag gått ner.
Imorse hade jag gått upp två ist.

Nånting funkar inte som d ska.
Hur kan kroppen INTE gå ned om den bara får max 1000kcal på en dag.

Flera har gett mig förslaget att lägga ned med kolhydrater ett tag å se om kroppen gillar det. Gillar och har alltid gillat tanken att i stort sett skita i kolhydraterna men känner att jag nästan får panik eftersom jag för det första GILLAR kolhydrater (ven gör inte det), min frukost blir förstörd eftersom nåt av det enda jag får i mig till frukost är knäckisar OCH att jag känner att det är svårt att vara kreativ med bara grönt och proteiner.
Men jag har antagligen för lite kunskap skulle jag gissa. För lite erfarenhet?

Visst finns det en pocket som hon Annika Dahlqvist har skrivit? Ska nog kolla efter den å få nån att köpa den åt mig. Kanske den kan vara som en liten manual... det måste väl va RÄTT grönsaker man väljer om man skall få i sig all rätt näring?

Är så trött på att inte bli av med dom sista 7 kilorna. Verkar ju helt löjligt...!

/Sur Trassel

Inga kommentarer:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...