tisdag, september 07, 2010

Ny 'bäbis' äntligen??

Har verkligen insett hur mycket roligare man kan ha med en RIKITG kamera.
Alla andra i vår umgängeskrets har oxå fattat detta.
Bara vi kvar *nåja*

Har försökt övertala Rolle men utan resultat. Han tycker inte vi har råd. Och det kanske vi inte har heller.

Men nu har jag samlat ihop lite pengar... sång, födelsedag osv så jag har ett liiitet kapital OCH Rolle har fått ett fast jobb (HURRA).
DESSUTOM var vi på kalas hemma hos Sussie i helgen och fick leka lite med hennes kamera. Rolle mä.
och se... nu verkar saker och ting lossa lite för gubben så jag HOPPAS innerligt på att vi kommer ha en sådan kamera innan vi åker till Danmark i november.


Nikon D3100 + AF-S DX 18-105/3,5-5,6 G ED VR digital systemkamera


Har kollat med en fotograf jag känner och han rekommenderar Nikon... som alla andra fotografer verkar det som.

Jag litar på honom och tänker inte ge mig ;)

KÅM ON Rålle bålle... :)


Vi pratade om ett paket som man kan köpa till. I det ingår lite olika saker men det bästa med att köpa från detta stället är att man får en kurs på köpet!!

Det är ju på riktigt skit bra. Dessutom igår en rengöring om året i tre år av kameran!

Weee.... Känns mycket bra detta!

5 kommentarer:

Donna ♥ sa...

JUST DO IT!

Även om jag inte har samma modell så är det ändå rätt märke! Själv kör jag D90:n...

Tant Trassel sa...

åh ja men den dräglar vi över jätte mycket men vi HAR inte råd med den tyvärr.
Vi får satsa på denna och se om vi blir freaks. Gör vi det då finns det ju mera anledning att uppgradera sig i framtiden.
Men visst... den är ju testvinnare just nu och vi vet flera som har den... D90 asså.

~Johanna~ sa...

Ja, vi kör samma som donna. De är ju en fröjd att fota nu.

Hello sa...

Grattis till Rolles jobb! Kan det lösa nåt på husfronten??

Anonym sa...

Ja, det finns dom som har det bra och kan köpa sig något sådant.
Fast det är ju klart att man får prioritera här i livet vad som är viktigt.......

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...