torsdag, juli 08, 2010

Letar å hittar...

men som vanligt inte det jag söker!
Vill hitta den dära sketa Jenasjackan men nej... ingenstans att hitta. VET att jag har 'sett den i en bil' och jag tänkte 'jahaaaa DÄÄÄÄR är den'
Det var typ i höstas. Sen är den borta!

Letar där jag tror mig hitta den men jag hittar en masse annat roligt.
Fick för en del år sen en kasse med kläder från Rolles avdöda farmor. Där sparade jag en del och nu har jag hittat det igen plus en massa annat roooligt som jag har hittat under åren.

Bl.a. en skjorta som jag alla år har tänkt på som en barnskjorta men som nu dök upp och jag tänkte... jag tar mä den ned och kollar iaf!
Och ja jamen... den gick på... kunde tom knäppa en knapp :)
Nu är min undran om man kan gå runt såhär hahaha
Små fina måsar med orange fötter på svart bakgrund.

Kommer nog göra det. Känner det på mig. Är så vansinnigt kär i denna skjorta :)

Hittade 70-tals kjolar långa som balklännigar och sexy spets nattlinne, gubb-py och gamla favisbyxor som man undrar... VAD gillade jag så himla mycket med dessa??

Nu ligger det en stooor tvätthög som behöver tas om hand. Det gör vi imorn.
Nu ska jag... ja inte vet jag.
/tant trassel

Inga kommentarer:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...